x
earth

CUSTOMIZE YOUR EXPERIENCE

Zmiany w procesie obsługi zamówień

Szanowni Państwo,

Poniżej przedstawiamy zmiany w procesie obsługi zamówień, które wprowadzamy począwszy od dnia 6 lipca 2015 roku. Zmienią się formaty dokumentów, które otrzymują Państwo od nas – Potwierdzenie Przyjęcia Zamówienia, Karta Wysyłki, Faktura. W załączeniu przedstawiamy przykładowe ich wzory oraz dokładny opis zmian.

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klientów.

Korzystając z tej strony internetowej użytkownik wyraża zgodę na korzystanie z plików cookies. Więcej informacji

Ustawienia plików cookies na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies", aby dać Ci najlepszą możliwość przeglądania zawartości strony. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie plików cookies kliknij "Akceptuję". W przeglądarce internetowej możesz zawsze zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

Zamknij